dilluns, 1 d’agost del 2011

VACANCES

Avui començo a fer vacances.

Per a molta gent les vacances son per no fer res, però per mi, no. Jo no paro, però faig les coses que a mi m'agraden. Una d'elles és cosir, i intento aprofitar per fer algun projecte que no tinc temps mai per començar o acabar algun projecte que durant l'any no he tingut temps.
L'any passat una de les coses que vaig fer va ser encoixinar un quilt. No us ho recomano.. feia una calor! que el millor és encoixinar a l'hivern, sempre que tinguis temps.

Aquest any tinc aquests objectius:
Fer un Pitàgores.(prometo explicació)
Continuar el SAL de DEAR JANE.
Continuar el meu quilt de les pinyes de LOG CABIN, que aviat us podré ensenyar els meus avenços.
Començar el SAL de ALMAZUELAS, que és una tècnica diferent al LOG CABIN però s'assembla molt. Aquest SAL comença ara a l'agost i consta de 12 blocs un cada més, i si algú es vol apuntar suposo que la Belen encara us hi voldrà, podeu visitar el seu blog: http://belenpatchwork.blogspot.com/.
He quedat parada la quantitat de gent que s'ha apuntat a aquest SAL, es veu que som una pila de gent que ens agrada això del fil i l'agulla. Tot i que sempre que explico això a la gent em miren com un bitxo "raro".

O sigui que si no hi ha res de nou aquest blog serà dels que no fa vacances.