divendres, 5 d’agost del 2011

PITAGORES

Ara ja tinc tots els trossos de color blanc i negre. Tinc el dit destrossat! Està tot cosit a mà i normalment no utilitzo didal fins que no és imprescindible (com ara).


Ara tinc les peces de  2/10 parts del quilt fet. Les parts petites les he fet amb paper piercing i les peces grans les he fet com el patchwork normal. En total hi ha 510 trossos, i aqui hi ha els 102 primers ajuntats amb grups. Ara he vist que puc ajuntar uns quants grups entre ells.
Ara ja ho veig més clar i per fer les altres parelles de colors ho faré més en serie, coses de l'experiència.
Demà descansaré de Pitagores i farà alguna altre cosa, perquè m'agrada molt però m'enganxa molt i al final m'ho agafo com si fós una obligació. Tot i que el trobo tant complicat que si no ho fas d'una tirada no l'acabes mai. Aquest hivern espero encoixinar Pitagores.