dijous, 1 de desembre del 2011

CALENDARI D'ADVENT

Avui acaba el novembre, i els meus fills ja m'han recordat que demà tocava tenir el calendari d'advent. Aquest calendari va ser un dels meus primers treballs de patchwork (potser el primer d'acabar-se) ara ja fa 7 anys. I ara en sabria fer algun de més bonic... però jo soc de reciclar i cada any aprofito aquest.
A casa el calendari d'advent l'omplo amb passatemps (diferencies, mandales per pintar que decoren els vidres de casa durant les festes, enigmes, sopes de lletres...) Cada un dels 3 teu el seu passatemps preparat diferent per cada germà segons el nivell de dificultat.
Amb papers de colors i tot plè queda molt bé... però aquest any encara no ho tinc tot preperat i ho he fet amb paper blanc... a tot no arribo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada