dimecres, 28 d’agost del 2013

Treball de vacances

Hola

Al marxar de vacances m'agrada tenir alguna cosa preparada per fer, però algun any (com aquest) no tenia res de res... i amb les ganes que tinc de cosir i el poc temps que tinc durant l'any...
Quan ja ho tenia tot a punt vaig buscar alguna cosa per fer, i vaig decidir agafar un conjunt de robes que les meves amigues em varen regalar quan vaig fer 40 anys, fil, agulla, un parell de plàstics per fer patrons... i ja veurem què sortirà.

Sempre havia pensat fer un altre quilt amb aquestes robes, però és un quilt "ràpid" per fer a màquina i fer-lo a mà seria perdre molt temps, i per tant vaig buscar un quilt per fer a ma.
Com que les robes soles ja son molt boniques no cal complicar-se  gaire
En un moment de les vacances que vaig tenir wifi gratuïta em vaig connectar al pinterest per trobar una inspiració i aquesta va ser.
Encara em falten 4 blocs que no sé on paren, quan acabi de guardar estris de les vacances segur que surten. Però us ensenyo per on anirà


Em falta ajuntar els blocs i ja tindré un altre quilt a l'espera d'encoixinar...a màquina.

1 comentari: