dijous, 26 de juliol del 2012

Ha arribat l'hora

Ahir ens va deixat la meva àvia, ja tenia 100 anys.
Jo li havia fet  varies coses que us havia ensenyat, i moltes altres de petita que no he ensenyat mai perquè llavors no ho fotografiavem.
Segurament vaig heretar d'ella la meva afició a la costura, i li agradava molt i m'animava a seguir cosint. Quan em veia li venia ganes de fer-ho ella.
Sempre em deia que jo no havia d'estudiar, que havia de dedicar-me al fil i l'agulla, posar una botiga. Les vegades que estic a una obra passant fred o calor, pujant per escales aèries, menjant pols i brutícia, discutint amb paletes....i penso que li hauria d'haver fet cas! Potser algun dia....
I avui aprofito per explicar-vos una curiositat: Gracies a aquest bloc una seguidora, la C.C es va posar en contacte per informar-me que a les persones de 100 anys la Generalitat els dona la medalla centenària, i així el dia dels seus 100 anys va rebre la seva merescuda medalla, de mans d'ella i vaig poder conèixer una seguidora del bloc en persona amb aquesta excusa.
Penso que he tingut molta sort de poder tenir àvia durant tants anys, i us deixo les fotos dels ultims treballs que li vaig fer:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada