dijous, 2 de febrer del 2012

RAG QUILT

M'he apuntat per aprendre la tècnica de Rag quilt.
El blog del patchwork de l'Armentera organitzen fer un coixí amb aquesta tècnica. http://pilarbujaldon.blogspot.com/2012/01/sal-cojin-rag-quilt.html

Em fa gracia aprendre la tècnica però fer un coixí no em venia gaire de gust, de manera que faré un bolso d'aquest fets de quadrets que mirant a la webb n'hi ha molts, i trobo que la mida i la forma deu ser és bona i còmode, i fet amb aquesta tècnica fa de bolso d'hivern modernet.
A més la mida dels quadres és la mateixa que el coixí, però a la hora d'ajuntar-los es fa de diferent manera.

De robes en tinc moltes que em donen quan han de llençar, perquè saben que ho aprofito tot, i algunes que m'han sobrat d'haber fet alguna peça de roba. Suposo que buscant trobaré suficients robes per fer el bolso, però buscar-les també és una estona.

Ja us ensenyaré com va.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada