divendres, 16 de desembre del 2011

PITAGORES LUTE

Em cau la baba!
Encara no l'he acabat, hi ha trossos cosits i trossos amb agulles, però quan ho veig no m'ho crec! Tenia ganes de tenir-lo i fer-lo, però em feia por que no me'n sortís i al final, tanta feina quedés en res.
Les robes son totes aprofitades, em feia por que els colors no quedéssin bé, hi ha colors que de costat xisclen i si es posen separats no.
Ho he fet tot a mà.
Al muntar-ho hi havia alguna peça que estava equivocada, era simetrica... l'havia de desfer i tornar a fer... és una aventura que ara començo a veure el final.


2 comentaris:

  1. Mare meva quin repte, t'ha quedat preciós, et felicito !!!
    Una abraçada,

    ResponElimina
  2. Hola Agnès.

    Está increíble. Te felicito, te está quedando precioso. Ahora está en un punto en que se empieza a ver el resultado de tanto esfuerzo y es muy emocionante.

    Besos desde espiralcaracola.blogspot.com

    ResponElimina